Μέθοδος Αποστολής

Ελλάδα: Courier
Εξωτερικό: DHL express / FedEx

Έκτιμώμενος Χρόνος Παράδοσης

Εγχώριες παραγγελίες: 1-3 εργάσιμες ημέρες (αποστολή μέσω Courier)
☛ Στις δυσπρόσιτες – απομακρυσμένες περιοχές, η παραλαβή των παραγγελιών ενδέχεται να γίνει απο το τοπικό κατάστημα courier.
Διεθνείς παραγγελίες: 2-3 εργάσιμες ημέρες (αποστολή μέσω DHL/FedEx)

Κόστος Αποστολής

Το ακριβές κόστος αποστολής υπολογίζεται με βάση το βάρος του δέματος και παρατίθεται λίγο πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Shipping Method
Greece:  Courier
Worldwide: DHL express / FedEx

Estimated Delivery Time

Domestic orders: 1-3 business days after dispatch (via Courier)
International orders: 2-3 business days after dispatch (via DHL/FedEx).

Shipping Cost

The exact shipping cost is calculated according to the weight of a shipment and appears before the checkout.

Back Orders/Pre-Orders

Σε περίπτωση που η παραγγελία σας περιέχει κάποιο προϊόν που δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να μας ενημερώσετε σχετικά με τον επιθυμητό τρόπο αποστολής της.

Επιστροφές Προϊόντων/Χρημάτων

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό θα το αντικαταστήσουμε άμεσα μετά την επιστροφή του. Αν δεν υπάρχει άλλο διαθέσιμο για αντικατάσταση, το ποσό που καταβάλατε θα σας επιστραφεί άμεσα.

Πολιτική Ακύρωσης

Μετά την ολοκλήρωση και πληρωμή της παραγγελίας σας δεν είναι δυνατή η ακύρωση της. Για ειδικές περιπτώσεις παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσα στις επόμενες δύο (2) ώρες.

Πληροφορίες για Παραγγελίες & Επιστροφές

Για διευκρινήσεις σχετικά με κάποια παραγγελία/επιστροφή παρακαλώ χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας ή καλέστε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο +30 210 4190230.

Back Orders/Pre-Orders

In case an order includes products that are unavailable for immediate delivery, we will contact you to let us know how you want us to proceed with shipping.

Returns & Refunds

Only if you’re not completely satisfied with your purchase, you can return the product to us in its original condition within 30 days of receipt and we’ll replace the item, or issue a full refund in case the item you originally ordered is currently ‘Out of stock’.

Cancellation Policy

In case you place an order and complete the requested payment you can not cancel it. For special requests regarding an order cancellation, please contact us within the next two (2) hours.

Order Status & Returns

To check on the status of an order or return, please login with your customer credentials or use the “contact us” mail form or call customer service at +30 210 4190230.